POLÍTICA DE CANCEL·LACIONS I DEVOLUCIONS

.Cancel·lacions

Vostè només podrà cancel·lar la seva comanda quan la comanda aquest encara en estat de processament. Només acceptarem cancel·lacions amb sol·licituds fetes amb un tiquet sotmès sol aquesta sol·licitud serà reconeguda. No reconeixem cap altra manera de sol·licitud de cancel·lació per altres mitjans, és a dir, a través de crides.

En cas que el producte aquest empaquetat o enviat des del magatzem, vostè encara pot cancel·lar la comanda deguda a canvis de parer, no obstant això una tarifa de va reexpedir de tornada al nostre magatzem i la tarifa d'administració de 18 Euros li seran deduïts del seu reemborsament una vegada que el producte sigui rebut de nou en el nostre magatzem. Una vegada rebut el producte, vostè encara podrà cancel·lar la seva comanda de conformitat amb la nostra política de 30 dies de termini de devolució i garantia de devolució de diners.

Comandes Duplicades

En cas que vostè es trobi amb què ha realitzat comandes duplicades per error o a causa del sistema / la xarxa que estigui funcionant malament, informi'ns si us plau abans que el producte(s) hi hagi/hagin estat expedits i cancel·larem la comanda duplicada segons la seva sol·licitud.

Comandes Fraudulentes

Tenim procediment per a detectar qualsevol signe d'assaig o de comandes fraudulentes. Tots els supòsits demanats fraudulents seran objecte de cancel·lació immediata, mentre que el corresponent visitant/usuari serà expulsat del nostre lloc web sense condicions.

Qüestió de Control de Seguretat

Com a part del nostre esforç per protegir els interessos de tots dos, el comprador i el venedor, és molt possible que se li requereixi que proporcioni informació o documentació addicional per a confirmar la genuïnitat de la seva comanda. En qualsevol cas, que el procediment anteriorment esmentat no s'hagi completat dins dels 5 dies hàbils després que vostè hagi realitzat la comanda, la comanda es cancel·larà automàticament.

Política de Devolució

Política de Devolució de 30 Dies

Vostè pot exercir el dret de retornar una comanda en el seu cost i optar pel reemborsament dins dels 30 dies després de la recepció del producte, sempre que aquesta sol·licitud es presenti a nosaltres per correu electrònic o per un tiquet en el termini esmentat. Una vegada que rebem aquesta sol·licitud reconeixerem aquesta sol·licitud responent-li amb el procediment correcte de devolució. La seva comanda(s) és/són elegible per a un reemborsament menys un cost d'administració de 18 Euros subjectes a les condicions presentades a baix:


El/Els productes comprats des del nostre lloc web (www.poliwin.es)
Una notificació de sol·licitud de reemborsament es va presentar per correu electrònic o tiquet i rebut per nosaltres en el termini de 30 dies a partir de la recepció del producte(s)
El/Els producte(s) es van retornar amb una còpia del seu rebut / factura
El/Els producte(s) es van retornar amb una còpia del seu número d'autorització de devolució i formulari (juntament amb el rebut / factura)
El/Els productes estan en nova condició i bon estat (amb l'embalatge original incloent tots els accessoris i altres materials
El/Els productes han de ser retornats a la nostra adreça especificada dins de 14 dies després que reconeguem la seva sol·licitud

No càrrec de reproveïment s'aplicarà, si es compleix amb les condicions indicades anteriorment. No obstant això, ens reservem el dret a deduir un càrrec de reproveïment (que es mostra a continuació) del seu reemborsament si la devolució no compleix la condició especificada(s), en particular, 5 o 6 indicades anteriorment.

Import del Demanat Càrrec de Proveïment

Menys que 300,00 € 30,00 €

300 € o més 10% de l'import de la comanda fins a 300 €


Després que reconeguem i confirmem la seva sol·licitud de devolució, nosaltres podem oferir servei de recollida i fer arranjaments necessaris amb la missatgeria perquè s'encarregui de recollir el producte de l'adreça de lliurament de la seva comanda (tret que s'especifiqui el contrari) i el reenviï de tornada al nostre magatzem, amb un cost addicional del servei de recollida deduït del seu reemborsament.

* Si us plau, tingui en compte que qualsevol tipus d'auriculars, audiòfons i articles de cura personal no estaran coberts sota aquesta política de devolució a causa de la qüestió d'higiene.

 Si us plau, tingui en compte que qualsevol cambra amb el compte de l'obturador (shutter count) major de 30 actuacions no serà considerada com a nova i no podrà ser retornada dins de la nostra política de devolució de 30 dies.

 Si us plau, tingui en compte que producte d'Apple que ha estat activat per raons de revisió mèdica de qualitat o requisits d'exportació, l'article no podrà ser reemplaçat sota la nostra política de devolucions de 30 dies ja que l'article és totalment nou i original.

Devolució d'un Producte Defectuós

Vostè pot retornar el producte a nosaltres si el troba defectuós a causa de fallada de fabricació, sempre que aquesta sol·licitud es presenti dins dels 30 dies a partir de la recepció del producte. Nosaltres reconeixerem el rebut de la seva sol·licitud i l'informarem del procediment correcte de devolució del/els productes(s). Vostè pot optar per un reemborsament complet o reemplaçament subjecte a les condicions següents:





El/Els productes comprats des del nostre lloc web (www.poliwin.es)
Una sol·licitud de devolució va ser enviada mitjançant un tiquet de RMA i rebuda per nosaltres dins dels 30 dies de la recepció del producte(s).
El/Els producte(s) es van retornar amb una còpia del seu rebut/factura.
El/Els producte(s) es van retornar en bones condicions (i amb l'embalatge original incloent tots els accessoris i altres materials
El/Els productes han de ser retornats a la nostra adreça especificada dins de 30 dies després que reconeguem la seva sol·licitud.
El/Els productes retornats es confirmen que estan defectuosos després de la inspecció

No càrrec de reproveïment s'aplicarà, si es compleix amb les condicions indicades anteriorment. No obstant això, ens reservem el dret a deduir un càrrec de reproveïment (que es mostra a continuació) del seu reemborsament si la devolució no compleix la condició especificada(s), en particular, 6 indicades anteriorment.

Import del Demanat Càrrec de Proveïment

Menys que 600 € 60 €

600 € o més 10% de l'import de la comanda fins a 600 €


Després que reconèixer i confirmar la seva sol·licitud de devolució, ens encarregarem d'informar la missatgeria perquè reculli el paquet a l'adreça de lliurament de la seva comanda (tret que s'especifiqui el contrari) i indicar-li a la missatgeria que ens el retornin a nosaltres, amb el noli de transport deduït del seu reemborsament si la devolució no es va fer d'acord amb les condicions especificades, en particular, 6 indicades anteriorment.

Devolució del Producte Incorrecte o DOA (Defectuós en arribar)

Si vostè rep una comanda incorrecta o defectuosa quan el va rebre  DOA , vostè ha de notificar-nos dins dels 30 dies de rebre el producte. Nosaltres reconeixerem el rebut de la seva sol·licitud i l'informarem el procediment correcte de devolució del/els producte(s). Vostè pot optar per un reemborsament complet o reemplaçament subjecte a les condicions següents:

Els productes no estan treballant després de treure de la caixa.DOA
Els productes no són els que va demanar. (Producte Incorrecte)
Per a productes incorrectes rebuts, els productes han de ser retornats a nosaltres en condicions sense obrir i sense usar amb l'embalatge complet incloent accessoris i altres materials.
Per als productes DOA defectuosos en arribar, han de ser retornats a nosaltres amb l'estat original i sense danys, amb l'embalatge complet incloent accessoris i altres materials.
Els productes han de ser retornats a la nostra adreça especificada dins dels 30 dies després que reconeguem la seva sol·licitud.
Els productes retornats es confirmen estar incorrectes oDOA després de la nostra inspecció.

No carrego de reproveïment s'aplicarà, si es compleix amb les condicions indicades anteriorment. No obstant això, ens reservem el dret a deduir un càrrec de reproveïment (que es mostra a continuació) del seu reemborsament si la devolució no compleix la condició especificada(s), en particular, 6 indicades anteriorment.



Import del Demanat Càrrec de Proveïment

Menys que 300,00 € 30,00 €

300 € o més 10% de l'import de la comanda fins a 300 €

Després que reconèixer i confirmar la seva sol·licitud de devolució, ens encarregarem d'informar-lo a la missatgeria per a recollir el paquet a l'adreça de lliurament de la seva comanda (tret que s'especifiqui el contrari) i indicar-li a la missatgeria que ens el retornin a nosaltres, amb el noli de transport deduït del seu reemborsament si la devolució no es va fer d'acord amb les condicions especificades, en particular, 6 indicades anteriorment.

Notes adicionals

1. Vostè ha de prendre tota la cura raonable dels productes i retornar el producte en el seu estat original i sense danys.

2. Tret que s'especifiqui en els termes i condicions d'ús esmentats anteriorment, vostè es compromet assumir el cost(s) de la devolució del producte a la nostra adreça especificada. Si vostè decideix que la seva comanda retornada se li reemborsi nosaltres li reemborsarem el pagament total menys el transport en un termini de 72 hores. Això no afecta els seus drets legals.

3. No ens fem responsables per qualsevol pèrdua o mal al producte durant el transport de retorn.

4. Consumibles, peribles o productes que es vegin afectats per la higiene no són elegibles per a la devolució.

5. A causa de la complexitat de les pantalles de cristall de líquid en dispositius de mà, a vegades poden produir-se punts morts o lluminosos. Si ocorre el següent dins del període deDOA (30 dies) , llavors vostè pot demanar un reemplaçament de la pantalla LCD

- 3 o més píxels morts/lluminosos en qualsevol lloc de la pantalla de cristall líquida.

- Si només hi ha 2 píxels morts/lluminosos que han d'estar dins de 5 mm un de l'altre

6. Ens reservem el dret de no acceptar la devolució si no compleixen les condicions establertes en la política de devolució.

7. Qualsevol problema relacionat amb la xarxa (ex. targeta SIM, disponibilitat, cobertura, servei, rang etc.) en telèfons mòbils i tauletes no serà cobert com a defectuós per VECTOR DESENVOLUPAMENT APLICACIONS o política de devolució DOA(Defectuós en arribar)

8. Qualsevol problema causat pel microprogramari o programari, modificació del sistema operatiu,root dels  telèfons mòbils o tauletes no serà cobert com a defectuós per VECTOR DESENVOLUPAMENT APLICACIONS o política de devolució DOA (Defectuós en arribar)

9. Regals gratis també han de ser retornats. Ens reservem el dret a deduir l'import dels regals que manca o de les despeses de reproveïment fins a $ 1.100,00 MXN del seu reemborsament.

 Politica de reemborsament



En rebre el seu article retornat, inspeccionarem les mercaderies. Una vegada aprovat i el bé passa la fase d'inspecció, llavors es processarà el seu reemborsament d'acord amb les nostres polítiques de cancel·lació o devolució. S'aplicarà un crèdit a la seva targeta de crèdit o el seu mètode de pagament original dins d'un cert període de dies, segons el mètode de pagament seleccionat. Quan processem el reemborsament, s'enviarà un correu electrònic de reemborsament al correu electrònic de la seva comanda.



Reemborsaments tardans o perduts

Si encara no ha rebut un reemborsament, primer revisi el seu compte bancari de nou, ja que pot haver-hi alguns retards per part del banc.

Posi's en contacte amb la seva companyia de targeta de crèdit o amb el canal de pagament respectiu. Pot trigar algun temps abans que es publiqui oficialment el seu reemborsament.

Posi's en contacte amb el seu banc. Sovint hi ha un temps de processament abans que es publiqui un reemborsament. Si ha realitzat totes les accions anteriors i encara no ha rebut el seu reemborsament, posi's en contacte amb nosaltres en
administracion@poliwin.es